شناسه خبر : 63760
یکشنبه 21 بهمن 1397 , 15:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استقبال کاربران توییتر از راهپیمایی ۲۲ بهمن/تصاویر

کاربران فضای مجازی با راه‌اندازی هشتگ‌های ۲۲ بهمن، به استقبال راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رفتند.

‌

در آستانه فرارسیدن یوم‌اللّه بیست و دوم بهمن، کاربران فضای مجازی در جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با هشتگ های #همه_می_آییم و #می_آیم_چون به استقبال بزرگترین راهپیمایی ملت ایران در ۲۲ بهمن رفتند. کاربران با داغ کردن این هشتگ در صفحات توییتری خود، نوشتند که بار دیگر در اجتماع عظیم و میلیونی فردا حضور خواهند یافت و ۲۲ بهمن حماسی و باشکوهی را رقم خواهند زد. امسال به دلیل جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی حضور مردم بیش از پیش پرشور خواهد بود.

گفتنی است، یوم‌اللّه بیست و دوم بهمن، نقطه اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف چهار دهه حمایت از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایه نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایه یأس و ناامیدی است.

در ادامه برخی از پست‌های کاربران توئیتر با هشتگ های #همه_می_آییم و #می_آیم_چون را مشاهده می‌کنید:

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi